پرستار در منزل, پرستار سالمند, دسته بندی نشده

خانه سالمندان یا پرستار سالمند در منزل

تغذیه سالمندان لاغر

پرستار سالمند در منزل

همانطور که والدین شما پا به سن می‌گذارند توانایی آن‌ها کم می شود و دچار تغییر می شوند. گاهی اوقات نمی توانند تنهایی از پس کارهای خود بربیایند. این لحظه است که شما می فهمید تنها گذاشتن آن ها کار درست و عاقلانه ای نیست و شاید به فکر خانه سالمندان بیوفتید. اما یک راه بهتر وجود دارد و آن استخدام یک پرستار سالمند متخصص در منزل است.

به جای اعتماد بیجا به پدر و مادرتان که هنوز می توانند از پس خود بر بیایند و یا انداختن مسئولیت ها بر روی یکی از اعضای خانواده بهتر است که یک پرستار سالمند مطمئن برایشان در منزل انتخاب کنید.

قبل تر ها فرزندان متاهل با والدینشان زندگی می کردند تا از آن ها نیز مراقبت کنند. یا در گذشته خانواده ها بزرگ تر بوده و بچه ها می توانستند مسئولیت نگهداری از پدر و مادر سالمندشان بین خود پخش کنند. اما امروزه حتی فرزندان کوچکتر هم به مشاغل تمام وقت مشغول هستند. برای همین این افراد باید برای مراقبت از والدین سالخورده خود از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنند.

بنابراین بهترین راه برای مراقبت از عزیزانتان این است که در منزل بمانند و بدون کمترین مزاحمتی، توسط یک مراقب تحت نظر باشند.

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل

مقاله‌ی”مراحل آلزایمر و نحوه گسترش آن و پرستاری از آنها” را مطالعه فرمایید.

فواید استخدام پرستار سالمند

انتقال والدین سالخورده و از کار افتاده به خانه سالمندان می تواند بسیار تجربه دردناکی باشد. این کار سبب می شود نه تنها والدین با یک شکست روحی مواجه می شوند بلکه باید محیط آشنا و راحت خود را ترک کنند.

آن ها احتمالا عمر خود را صرف بنا کردن منزل شان کردند و آن جا برایشان پر از خاطره های خوب است ترک کردن آن جا و انتقال به خانه سالمندان برایشان افسردگی به همراه دارد.

البته خانه سالمندان برای بیمارانی که نیاز به مراقبت شبانه روزی دارند می تواند مناسب باشد اما سالمندانی که مشکلات چندانی ندارند می توانند در منزل خود بمانند و از خدمات پرستاری در منزل استفاده کند.

در ادامه تعدادی از فوائد استخدام پرستار سالمند در منزل را برای شما ذکر کردیم:

  • داشتن استقلال بیشتر به دلیل ماندن در یک محیط آشنا
  • داشتن نگاه خوشبینانه به زندگی
  • کاهش استرس به خاطر عدم تغییر محل زندگی
  • ویزیت شدن در منزل و جا به جایی کمتر
  • راحت شدن اعضای خانواده در مشارکت امور

البته که اگر فوائد در منزل ماندن سالمندان را از خودشان بپرسید موارد بیشتری را برایتان می گویند.

فواید استخدام پرستار سالمند

فواید استخدام پرستار سالمند

مقاله‌ی”نشانه هایی که می گوید والدینتان دیگر پرستار سالمند می خواهند” را مطالعه فرمایید.

بهبود زندگی اجتماعی با مراقب در منزل

اگر شما والدین خود را به خانه سالمندان منتقل کنید اولین چیزی که از آن ها می گیرید بازدید همسایگان و رفت آمد ب آن هاست. این کارها اعتماد به نفس سالمند را بالا می برد. حتی لذت دیدن مردم از حیاط خانه یا بالکن از آن ها گرفته می شود.

در خانه دوستان قدیمی و فرزندان می توانند برایتان غذای لذیذ و گرم بیاورند کمی با آن ها صحبت کنید. اعضای خانواده بدون محدودیت می توانند در هر ساعتی عزیزانشان را ببینند.

بهبود زندگی اجتماعی با مراقب در منزل

بهبود زندگی اجتماعی با مراقب در منزل

چکاپ و ویزیت در منزل توسط پزشک و پرستار

پرستاران حرفه ای به خوبی آموزش دیده اند تا نه تنها با فوریت های پزشکی برخورد کنند، بلکه برای نظارت بر شرایط پزشکی و گزارش دادن به پزشکان و مراقبت های اولیه نیز آموزش دیده اند.

این افراد همیشه می تواند با پزشک خود در ارتباط باشند و در صورت نیاز به درمان عملی بپردازند. پرستار سالمند در منزل می تواند دستورات پزشک را به عنوان یک واسط در محل می توانند به موقع انجام دهند.

قطعا که این کار از سوار ماشین شدن و رفتن به مطب پزشک بسیار راحت تر است. حتی خطراتی مانند زمین خوردن، در معرض بیماری و ویروس قرار گرفتن را از بین می برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *