مراقبت و نگهداری سالمند در منزل

نگهداری از سالمندان با توجه به حساسیت این سن و نیاز به مراقبت ویژه، اهمیت دارد اما اگر به هر دلیلی و با توجه به دغدغه های زندگی امروزی، توانایی نگهداری از سالمند عزیزتان را نداشتید، نگران نباشید. موسسه پرستاری از سالمند در منزل ناجی، با بیش از 20 سال سابقه و با کمک نیروهای مجرب و دلسوز خود در زمینه پرستار سالمند در منزل، در کنار شماست تا از سالمندان عزیز مراقبت کنند.

برای ثبت درخواست پرستار سالمند در خانه با طریق شماره های درج شده در تماس باشید.

درخواست مشاوره رایگان

لیست قیمت خدمات پرستار سالمند در منزل تهران 1403

تعرفه خدمات پرستاری برای سالمندان در مرکز ناجی به شرح زیر است.

لازم است برای تعرفه شبانه روزی با کارشناس مربوطه از طریق شماره ۸۸۴۶۹۰۳۶ در ساعت اداری و از طریق شماره 09904800265 در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید.

سالمند پوشکی آقا، نیرو خانم (بسته به وزن و بیقراری سالمند متغیر است)

از 16 میلیون تومان

 

وضعیت سالمند

هزینه ماهانه
سالمند پوشکی خانم، نیرو خانم (بسته به وزن و بیقراری سالمند متغیر است)

از 18 میلیون تومان

سالمند پوشکی آقا، نیرو خانم (بسته به وزن و بیقراری سالمند متغیر است)

از 20 میلیون تومان
سالمند سالم تنها (بسته به جنسیت و کمک در امور متغیر است)

از 16 میلیون تومان

سالمند پوشکی تنها (بسته به وزن، جنسیت، نیاز به بلندی کوتاهی متغیر است)

از 18 میلیون تومان
سالمند لگنی (بسته به وزن، تعداد افراد خانواده و جنسیت متغیر است)

از 18 میلیون تومان

سالمند پارکینسونی (بسته به وزن، تعداد افراد خانواده و شدت بیماری متغیر است)

از 22 میلیون تومان
سالمند آلزایمری (بسته به وزن، تعداد افراد خانواده، شدت بیماری و پوشکی بودن سالمند متغیر است)

از 20 میلیون تومان

خدمات پرستار سالمند در مرکز پرستاری ناجی

پرستار سالمند در منزل

برقراری ارتباط موثر: یکی از مهم ترین مهارت هایی که لازم است پرستاران در ارتباط با سالمند داشته باشند، توانایی مراوده با ایشان است. فراهم کردن یک محیط شاد، بالا بردن اعتماد به نفس سالمند و انتقال حس خوشایند به او، برخی از کارهایی است که با این مهارت انجام می شود.

همدلی: همدلی کردن و درک سالمند نیز یکی دیگر از مهم ترین مهارت هایی است که تمامی پرستاران ناجی آن را دارا هستند.

استحمام و رسیدگی به نظافت شخصی سالمند: بدیهی است که بخش مهمی از وظایف پرستار سالمند، ارزیابی و پایش وضعیت سلامتی وی است. به همین دلیل پرستاران ناجی، با اصول مراقبت های بهداشتی و کمک های اولیه آشنا هستند. همچنین بسیاری از سالمندان به دلیل کهولت سن دیگر قادر به استحمام نیستند. یکی دیگر از وظایف پرستاری ناجی، استحمام و نظافت شخصی سالمند است. 

رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل: اگر سالمندی از داروهای به خصوصی استفاده می کند، پرستار سالمند بیمار ناجی موظف است مطابق با تجویز پزشک داروهای سالمند را بدهد یا به فرد یادآوری کند.

تهیه غذا و تغذیه: مورد دیگری که شما باید به عنوان یک مجری نگهداری سالمند به آن توجه کنید، فراهم کردن غذا برای ایشان است. در این خصوص می توان به کارهایی همچون پختن یا آماده سازی غذا، تهیه مواد اولیه، تنظیم یک برنامه تغذیه خوب با کمک متخصص تغذیه و با توجه به وضعیت سلامتی و بیماری های وی اشاره نمود. همچنین در صورت نیاز، لازم است در فرآیند غذا خوردن نیز اقدامات اولیه در زمینه تامین بهداشت شخصی و تغذیه برای ایشان انجام گردد.

پرستاران حرفه‌ای و مجرب ما با اختصاص زمان ویژه به هر فرد، از نزدیک به نیازها و وضعیت سلامتی او پرداخته و خدماتی گسترده از جمله نظافت فردی، ارائه درمان‌های پزشکی، ترتیب و نظارت بر رژیم غذایی، فعالیت‌های روزانه، و مدیریت داروها ارائه می‌دهند. این خدمات از طریق پرسنل ما ارائه می‌شوند که با داشتن تجربه و آموزش کافی، از لحاظ فنی و انسانی بهترین خدمات را به سالمندان ارائه می‌دهند.

با انتخاب پرستاری در منزل از طریق شرکت پرستاری سالمند ناجی، مطمئن باشید که والدین شما در دستان حرفه‌ای‌های مهربان و متخصص قرار دارند.

          ” اعزام فوری پرستار برای سالمند به منزل “

           روزانه، شبانه روزی، ساعتی،ماهانه

            پرستاران حرفه ای خانم و آقا

                مرکز مراقب سالمند در منزل ناجی

” درخواست پرستار برای سالمند  ”           

021-88464000                 

021-88469036                 

پرستار روزانه سالمند | پرستار سالمند تمام وقت

پرستار سالمند ؛ مراقبت و نگهداری سالمند در منزل

پرستاری سالمند در منزل به صورت تمام وقت در مرکز پرستار سالمندان ناجی نیز انجام می شود و تمامی خدمات از جمله نگهداری، استحمام، هم صحبتی و … را به بهترین نحو انجام می شود.

برای استفاده از خدمات ما یا دریافت مشاوره رایگان، با مرکز پرستاری ناجی تماس بگیرید. ما همیشه در خدمت شما هستیم تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای سالمندان و خانواده‌های شما پاسخ دهیم. برای ثبت درخواست پرستار تمام وقت در منزل و پرستاری از سالمند در تهران با شماره 88469036 در ارتباط باشید.

چرا مرکز پرستاری از سالمند در منزل را از ناجی انتخاب کنیم؟

  • مرکز پرستاری سالمندان ناجی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد.
  • تمامی پرستاران و همیار سالمند آموزش دیده و دارای تجربه کافی هستند.
  • ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی برای نگهداری سالمند عزیزتان
  • فعالیت و ارائه خدمات پرستاری سالمندان به صورت شبانه روزی
  • وجود پشتیبانی همیشگی جهت پیگیری تمامی امور و نظارت مستمر
  • اعزام فوری پرستار روزانه سالمند 
  • اعزام پرستار شبانه روزی سالمند

برای ثبت درخواست پرستار سالمند تهران با کارشناس مربوطه به شماره 88469036 در ارتباط باشید.

خدمات سالمندان در منزل

راهنمایی استخدام و اعزام پرستار سالمند در منزل

برای اعزام پرستار سالمند در تهران نیاز است مراحل زیر را انجام دهید:

1. در اولین مرحله باید فرم را تکمیل کنید یا از طریق شماره های زیر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

2. پس از ثبت درخواست فرم یا تماس، کارشناس تمامی موارد را از جمله وضعیت سالمند، سن و موقعیت مکانی را جویا می شود تا بتواند بهترین نیروی را اعزام کند و هزینه دقیق را به شما اعلام کند.

3. پس از تایید نهایی قرارداد تنظیم می شود و مراحل کار پیش می رود.

اهمیت پرستار برای نگهداری از سالمند در منزل

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل مزایای بسیاری دارد که در این جا به توضیح تعدادی از آن ها می پردازیم:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی مثل رفت و آمد به مراکز پزشکی مختلف و معطل ماندن در صف های طولانی این مراکز
  • کاهش استرس و فشار بر اعضای خانواده و اطمینان از این موضوع که عزیزانشان تحت نظر و مراقبت تیمی متخصص می باشند.
  • ارائه ی خدمات پزشکی و بهداشتی به صورت کاملا تخصصی مثل مدیریت تغذیه و برنامه ی زمانی داروها، کنترل دمای بدن، فشار خون، قندخون و…
  • انجام آزمایشات پزشکی لازم، تزریقات و واکسیناسیون در منزل
  • انجام کارهای روزمره مثل استحمام و بردن به دستشویی و….
  • همچنین گاهی اوقات لازم به پرستار سالمند سالم برای تقویت روحیه و جلوگیری از آلزایمر

ویژگی های پرستار سالمند حرفه ای

  • داشتن تحصیلات و مدارک حرفه‌ای: پرستاران سالمند حرفه‌ای دارای تحصیلات و مدارک مرتبط در زمینه پرستاری سالمند هستند.
  • تجربه کافی: پرستار خصوصی سالمند در منزل، با سابقه کار قابل توجه در زمینه مراقبت و پرستاری از افراد مسن، توانمندی‌های لازم را دارند.
  • صبر و حوصله: این پرستاران با داشتن صبر و حوصله کافی، می‌توانند به صورت حرفه‌ای با چالش‌ها و نیازهای سالمندان برخورد کنند.
  • داشتن اخلاق حرفه‌ای: پرستاران سالمند حرفه‌ای اخلاق و احترام به حقوق بیماران را رعایت می‌کنند و از ارتباط محترمانه با سالمندان برخوردارند.
  • مهارت‌های ارتباطی: این پرستاران دارای مهارت‌های ارتباطی بالا هستند و قادر به برقراری ارتباط موثر با سالمندان و خانواده‌های آنان می‌باشند.
  • آگاهی از نیازهای سالمندان: پرستاران سالمند حرفه‌ای با آگاهی کامل از نیازها و مشکلات سالمندان، به بهترین شکل ممکن مراقبت از آنان را انجام می‌دهند

مراقبت های عمومی: معمولا در برخی موارد، انجام کارهای خانه از جمله امور خانه داری، شستشوی لباس ها، خشکشویی و تمیز کردن خانه و اتاق سالمند نیز از جمله کارهایی است که باید انجام شود.

مراقبت های اجتماعی: گشت و گذار در پارک ها و شرکت دادن ایشان در فعالیت هایی همچون ارتباط با دیگر سالمندها، شرکت در مراسم ها و دیدار با اقوام و نزدیکان نیز برخی از مراقب سالمند است که می تواند ایشان را درگیر روابط اجتماعی با دیگران نماید.

جهت استخدام پرستار برای مراقبت از سالمند در منزل به شکل روزانه یا شبانه‌روزی بایستی شرایط جسمی و روحی سالمند در نظر گرفته شود. نیازها، بیماری‌ و شرایط جسمانی هر فرد با دیگری متفاوت است. بعضی از سالمندان به دنبال همدم و هم صحبت هستند و بعضی دیگر به مراقبت‌های پزشکی نیاز دارند، بنابراین هنگام تماس با مرکز پرستار سالمند در مرکز تهران ناجی، شرح حال کاملی از سالمند ارائه دهید تا پرستاری مناسب با شرایط ایشان خدمت شما اعزام گردد.

در شرکت نگهداری از سالمند ناجی، خدمات پزشکی سالمندان در منزل به‌صورت کامل ارائه می‌شود. پزشکان متخصص ما با دقت و حرفه‌ای، به سلامت سالمندان توجه می‌کنند و نیازهای درمانی آنان را بررسی و ارائه راه‌حل‌های مناسب اعمال می‌نمایند. این خدمات شامل معاینات دوره‌ای، تنظیم برنامه درمانی، تجویز داروها، و ارائه نکات بهداشتی می‌شود.

پرستاران متخصص ما نیز نقش مهمی در ارائه خدمات پزشکی سالمندان دارند. آن‌ها با هماهنگی با پزشکان، داروها را به موقع تجویز کرده و مراقبت‌های پرستاری لازم را انجام می‌دهند. این تیم متخصص، در ارتباط مستقیم با خانواده سالمند نیز مشغول به کار است و اطلاعات مربوط به وضعیت سلامت سالمند را با آنان به‌اشتراک می‌گذارد.

از مرکز پرستاری ناجی می‌توانید به عنوان یک مرجع معتبر برای خدمات پزشکی سالمند در منزل استفاده کنید. با تضمین کیفیت و دقت، ما در خدمت شما هستیم تا بهترین مراقبت را به سالمندان عزیزتان ارائه دهیم.

عوامل موثر در قیمت پرستار سالمند در منزل

هزینه پرستار سالمند در منزل با توجه به درخواست شما و وضعیت سالمند، متغیر است. از دیگر عوامل تاثیر گذار می توان به میزان تخصص و تجربه و ساعت کاری، شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، محل زندگی شما، نیازهای بیمار، مراقبت های ویژه ای که باید انجام شوند، استفاده از وسایل و اقلام خاص و…. اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید با تماس تلفنی به مرکز خدمات پرستار سالمند در تهران ناجی، از هزینه های مرتبط اطلاعات لازم را به دست آورید.

نظرات افرادی که از خدمات مراقب سالمند ناجی استفاده کرده اند...