24-hours-support

پشتیبانی 24 ساعته

اعزام پزشک به منزل

اعزام پزشک به منزل

تجهیزات مدرن

تجهیزات مدرن

پرستاران مجرب

پرستاران مجرب

مختصری درباره ما

مرکز پرستاری ناجی

مرکز پرستار ناجی با تکیه بر 20 سال سابقه درخشان و کسب مجوز های رسمی از سازمان وزارت بهداشت در سال 1378 آغاز به کار نموده است. تیم ناجی با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات در تمامی زمینه های پرستاری و پزشکی می باشد. ما همواره با کسب آگاهی از آخرین روش های پرستاری برای سالمندان، کودکان، و بیماران تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم بهترین مشاوره ها و خدمات را به افتخار به شما عزیزان ارائه دهیم.
مهمترین هدف ما در ناجی همیشه نجات جان انسان ها و کمک به بهبود زندگی پرمشغله و پر دغدغه مردم ایران است.

نظرات برخی از همراهان ما

مرکز پرستاری ناجی

شرکت خدمات پرستاری ناجی

حضور پرستار در منزل برای نگهداری افراد دارای بیماری‌های خاص و مشکلات جسمانی می‌تواند موثر باشد. زیرا برخی اقدامات مراقبتی از عهده افراد عادی خارج است و خیلی اوقات افراد خانواده به دلیل مشغله‌های روزانه زمان کافی برای مراقبت از بیماران را ندارند. حال برای این که نسبت به وظایف خود به خوبی عمل کنید و بهترین خدمات را برای بیمار عزیزان در نظر بگیرید، انتخاب یک شرکت خدمات پرستاری معتبر بسیار کمک کننده است. بدین شکل، با مشخص نمودن شرایط و روند درمانی، بهترین پرستار در اختیار شما قرار می‌گیرد و نسبت به تخصص و مهارت او برای مراقبت از بیمار مطمئن خواهید بود.

شما با کمک مرکز پرستاری ناجی می‌توانید از بهترین نیروهای پرستاری بهره مند شوید. نیروهای این مجموعه دارای تجربه کافی در زمینه بیماری‌های مختلف هستند و مراقبت از بیماران را بسیار جدی می‌گیرند. آنان دوره‌های تحصیلی و مهارتی در این حوزه را گذرانده‌اند و به خوبی نسبت به نیازها و خواسته‌های بیمار پاسخ می‌دهند.

شرکت ناجی برای حفظ آرامش شما و بازگرداندن سلامتی به عزیزانتان خدمات حرفه‌ای خود را به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت ارائه می‌دهد و هر لحظه که شما درخواست خود را ثبت کنید، خیلی سریع نیروهای حاذق خود را محل مورد نظر اعزام می‌کند.

انواع خدمات پرستاری 24 ساعته در مرکز پرستاری ناجی

مرکز پرستاری ناجی امکان ارائه خدمات به صورت 24 ساعته را دارد و در کمترین زمان پرستار در منزل یا در محیط بیمارستان را برای مراقبت و نگهداری اعزام می کند. تمام پرستاران که برای حفظ سلامت اولیه بیماران اعزام می‌شوند، دوره‌های تحصیلی مربوط به پرستاری را سپری کرده‌اند و توانایی انجام خدمات نیمه تخصصی مانند انجام تزریقات، اندازه گیری فشار، کشیدن بخیه و پانسمان را دارند.

 در موارد زیر با خدمات رایج شرکت پرستاری بیشتر آشنا می‌شوید:

1. انواع خدمات نگهداری و مراقبت از کودک، بیمار و سالمند

افرادی که زمان کافی برای گذراندن وقت با کودک، بیمار و مراقب سالمند داخل خانه را ندارند، از پرستاری باتجربه برای نگهداری آنان کمک می‌گیرد. بدین شکل، انجام کارهای روزمره کودک یا سالمند به عهده پرستار است تا موقعی که اعضای خانواده به خانه بازگردند.

3. پانسمان و تعویض پانسمان

یکی از خدمات پرستاران تعویض پانسمان زخم‌ها است که کیفیت انجام آن روی روند بهبودی تاثیر می‌گذارد. تیم پرستاری ناجی با تجربه بالا در کوتاه‌ترین زمان و باکیفیت بالا پانسمان را عوض و همانند یک فرد مهربان در برابر احساس درد و ناراحتی بیمار رفتار می‌کند.

4. سونداژ و تعویض سوند

برخی بیماران که توانایی بلند شدن از بستر را ندارند، نیازمندند برای حس بهتر از سوند استفاده کنند. پرستاران در منزل و بیمارستان این کار را انجام می‌دهند و با خیال آسوده نسبت به تعویض آن اقدام می‌کنند.

5. سرم تراپی

تزریقات سرم و آمپول زدن جز خدمات رایج پرستاران است، اما نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد تا به بهترین شیوه اجرا شود. هر چه تجربه پرستار در این زمینه بیشتر باشد، احساس بیمار نسبت به تزریق و سرم بهتر خواهد بود و آرامش او حفظ می‌شود.

6. چکاپ حال بیمار

بیمارانی که هر لحظه نیاز به مراقبت دارند، بهتر است به کمک پرستار حرفه‌ای هر چند ساعت یکبار حال و احوالات آنان بررسی شود. در غیر این صورت ممکن است سلامتی بیمار به خطر افتد.

7. مراقبت و پانسمان زخم بستر

مراقبت از بیماران زخم بستر نیز شرایط خاص خودش را دارد و پرستار باید نکات ایمنی برای حفظ سلامتی آنان را به خوبی رعایت کند.

بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران

بهترین شرکت خدمات پرستاری در تهران شرکتی است که شرایط عالی و بی نظیری برای مراقبت و نگهداری ارائه دهد و مخاطبین آن از پرسنل مجموعه رضایت کامل را کسب کرده باشند.

حال برای این با اطمینان کافی شرکت پرستاری ناجی را انتخاب کنید به ویژگی‌های منحصر به فرد آن اشاره می‌کنیم:

1.سابقه و تخصص عالی پرستاران

مهم‌ترین موضوعی که برای انتخاب کادر پرستاری در نظر گرفته می‌شود، تجربه و سابقه پرستاران است. پرستاری که تخصص و دوره‌های آموزشی متعددی را سپری کرده کرده است به بهترین شیوه خدمات رسانی می‌کند و می‌داند در هر شرایطی چگونه رفتار کند.

2.تجهیزات و امکانات به روز

دومین ویژگی بهترین مرکز پرستاری در تهران، داشتن تجهیزات پزشکی پیشرفته و امکانات به روز است. در غیر این صورت کیفیت خدمات کاهش می‌یابد و ممکن است برای مراقبت‌های ویژه از بیماران با مشکل مواجه شوید.

3.انعطاف پذیری بالا

بهترین شرکت‌های پرستاری شرکت‌هایی هستند که با توجه به نیاز و خواسته خانواده می‌توانند برای ارائه خدمات خود برنامه ریزی کنند و بدین شکل، رضایت آن‌ها را بدست آورند.

4. متمرکز بر خواسته‌های بیمار

خدمات پرستاری باید حول محور نیازها و خواسته بیماران تنظیم شود و پرستاران توجه کافی به رفتار آنان داشته باشند.

5. تضمین کیفیت خدمات

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بهترین مرکز پرستاری، تضمین کیفیت خدمات است. در واقع یک سیستم کاربلد و متخصص نسبت به خدمات خود مطمئن است و بر رفتار پرسنل خود حساسیت زیادی نشان می‌دهد. همچنین تلاش خود را برای ارتقا کیفیت و عملکرد پرستاران به کار می‌گیرد.

مزایای استفاده از خدمات پرستاری مرکز ناجی

1. تلاش برای خداحافظی با بیماری و رسیدن به بهبودی کامل:

یک پرستار حرفه‌ای به کمک تجربیات بدست آورده روند درمانی را خیلی سریع پیش می‌برد و تمام اقدامات لازم برای رسیدن به بهبودی را اجرا می‌کند.

2. تسکین روحیه بیمار:

نداشتن روحیه کافی یکی از موضوعاتی است که بیماران در شرایط سخت آن روبرو می‌شوند. در این مواقع حضور یک پرستار که تمام حواسش به رفتار و عملکردهای بیمار است، موجب می‌شود روند درمانی را راحت‌تر سپری کنید و روحیه بهتری برسد.

3. دقت و توجه کامل پرستار به حالات شخصی:

اگرچه هنگام حضور در بیمارستان پرستاران متعددی وجود دارند، اما پرستاری که به طور تخصصی از شما مراقبت کند می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد. زیرا هر لحظه کنار شما است و توجه کافی نسبت به انجام مراحل درمانی دارد.

جدول ویژگی ها و وظایف خدمات پرستاران ناجی

خدمات پرستاری ناجی برای جلب اطمینان مخاطبین یک چارت مشخص برای پرستاران خود در نظر گرفته است تا آنان برای مراقبت از بیمار به وظایف خود پایبند باشند.

برخی از این ویژگی‌ها را در موارد زیر بررسی می‌کنیم:

مسئولیت پذیر

یکی از ویژگی‌های مهم برای استخدام پرستار، مسئولیت پذیری است. پرستار باید نسبت به تعهدات خود هنگام انجام وظیفه پایبند باشد و حداکثر تلاش خود را برای اجرای وظایف در زمان مشخص شده به کار گیرد.

گذراندن دوره‌های تخصصی

پرستاران دارای درک‌های آموزشی معتبر، آمادگی لازم برای برای بهترین خدمات پرستاری را دارند و با انگیزه شروع به فعالیت می‌کنند.

آشنایی کامل به کمک‌های اولیه

از آنجا که شرایط بیماران ممکن است  تحت تاثیر عوامل مختلف قرار گیرد، آشنایی با کمک‌های اولیه موجب می‌شود در شرایط اورژانسی اقدامات لازم برای نجات بیمار انجام شود.

تجربه و مهارت کافی

داشتن رزومه عالی در زمینه پرستاری کمک می‌کند بهترین خدمات ارائه شود و این ویژگی برای استخدام پرستار بسیار مهم است.

عوامل موثر بر قیمت خدمات پرستاری ناجی

هزینه پرستار و نگهداری به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین عامل تاثیرگذار روی آن، مدت زمان ارائه خدمات است. در واقع هر چه تایم کاری بیشتر باشد، هزینه نهایی افزایش می‌یابد. دیگر عوامل موثر را در موارد زیر بررسی می‌کنیم:

  • نوع خدمات درخواستی

براساس نیاز، خدماتی که قرار است برای مراقبت یا نگهدار بیمار ارائه شود متفاوت است. هر چه شدت بیماری سخت و شرایط خاصی برای نگهداری از آن وجود داشته باشد، هزینه بیشتر می‌شود. برای مثال، هزینه نگهداری از بیماران نیاز به پوشک نسبت به دیگر بیماران گران‌تر است.

  • تجربه و مهارت پرستار

پرستاران با توجه به مهارت و تجربه کاری دستمزدهای متعددی در نظر می‌گیرند. پس با در نظر گرفتن سطح تحصیلات و سابقه کاری آنان می‌توان تا حدودی قیمت را مشخص نمود.

  • نوع و سختی بیماری

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه خدمات پرستاری، نوع بیماری و شدت سختی آن است. با توجه به آن نوع خدمات و هزینه آن‌ها مشخص می‌شود.

استخدام پرستار از مرکز خدمات پرستاری ناجی

برای انتخاب پرستار ایده آل می‌توانید با مشاورین در تماس باشید. با بیان ویژگی‌ها و توانایی‌های فردی شخص مورد، پرستار مناسبی به شما پیشنهاد و در صورت کسب رضایت، پرستار به محل موردنظرتان اعزام می‌شود.

نگرانی بابت پرستاران ناجی نداشته باشید، زیرا تمام آن‌ها دارای مدرک معتبر هستند و در زمینه‌های مختلف تجربه کافی کسب کرده‌اند.

آخرین مقالات ما را بخوانید