همراه بیمار

مراقب بیمار یا پرستار بیمار به کسی میگویند که مجموعه ای از خدمات مراقبتی و پزشکی را انجام می دهد و در این زمینه مهارت و تجربه لازم را دارد.

مرکز پرستاری ناجی با بیش از 25 سال سابقه درخشان بهترین پرستاران را برای مراقبت از بیماران در بیمارستان در کمترین زمان اعزام می کند. برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان و منزل از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

درخواست مشاوره رایگان

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

وضعیت بیمار

زمان شیفت

هزینه

بدون نیاز به خدمات شخصی بهداشتی و توانا در جا به جایی

8  ساعت از 700 تومان
بدون نیاز به خدمات شخصی بهداشتی و توانا در جا به جایی  24 – 12 ساعت

از 850 تومان

نیاز به کمک برای جابجایی و نیازمند به پوشک و لگن

 8 ساعت

از 850 تومان

چرا برای نگهداری از بیمار در منزل و بیمارستان از خدمات ناجی استفاه کنیم؟

مزیت های بیشماری وجود دارد اما برخی از آن ها شامل، وجود تکنسین ها و نیرو های مجرب و آموزش دیده است. این مجموعه مجوز رسمی از وزارت بهداشت را دارد و با خیالی آسوده می توانید بیمار خود را به این مجموعه بسپارید. همچنین ارائه خدماتی با کیفیت و با بهترین هزینه از ویژگی های برتر این مجموعه است.

مرکز مراقبت از بیمار ناجی با پشتیبانی حرفه ای در هر لحظه در کنار شماست تا با ارائه پیشنهادات شما بتواند بهترین عملکرد را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای درخواست همراه بیمار در بیمارستان تهران با شماره های زیر در ارتباط باشید.

  • تماس برای نگهداری بیمار در بیمارستان یا منزل در ساعت اداری: ۸۸۴۶۹۰۳۶
  • تماس مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان در هر ساعت از شبانه روز: ۰۹۹۰۴۸۰۰۲۶۵

خدمات نگهدار بیمار در مرکز ناجی

وظایف همراه بیمار در بیمارستان این مرکز از قبیل، غذا دادن، مراقبت دارویی، کمک کردن در امور بهداشتی بیمار و اطلاع دادن وضعیت سلامت بیمار به پزشکان را به بهترین نحو انجام می دهد. به صورت کلی وظایف پرستار مریض در خانه یا بیمارستان را انجام میدهد:

  • مسئولیت پذیر بودن پرستار برای بیمارستان 
  • بررسی شرایط بیمار و کنترل کردن آن در هر لحظه
  • کمک رسانی صحیح به بیمار به هنگام انجام ایاب و ذهاب
  • کادر آموزش دیده  برای انجام کمک های لازم به بیماران در بیمارستان یا منزل
  • همراهی لازم  روحی بیمار به هنگام شرایط بد جسمانی و روحی فرد
  • دادن گزارش به موقع به کادر بیمارستان به هنگام بد شدن حال بیمار
  • دادن تسکین و دلداری به بیمار به هنگامی که در بیمارستان بستری است

3 تا از انواع مراقب یا پرستار بیمار در بیمارستان یا منزل

نوع اول: مراقب ساده و انجام امورات شخصی نظافتی بیمار است که اکثر پرستاران از عهده آن برمی آیند و نیاز به تجربه و ارتباط خوب و هماهنگ شدن با اخلاق و رفتار بیمار دارد.

نوع دوم:  شخصی است که به علت عمل یا ادامه درمان یا مشکل جسمی و روحی خاصی که دارد. نیاز به یک پرستار مریض در بیمارستان متفاوت است. به طوری که علاوه بر انجام امورات شخصی، در رسیدگی و بهبود روند بیماری و اقدامات پزشکی تجربه و آگاهی کافی داشته باشد.

نوع سوم: همراه بیمار در سفر یا بیمارستان است. یعنی بیمار نیاز به حضور مداوم پرستار در بیمارستان ندارد ولی برای جابجایی یا ساعت خاصی نیازمند حضور مراقب است.

Accompanying the patient in the hospital
همراه بیمار در بیمارستان و مراقب بیمار

ویژگی‌های بهترین همراه بیمار در بیمارستان

نگرانی هایی زیادی برای نگهداری بیمار در منزل یا بیمارستان وجود دارد که این موضوع با شناخت از ویژگی های مراقب بیمار در بیمارستان یا منزل رفع می شود. یک پرستار بیمار در منزل یا بیمارستان خوب باید مهارت های زیر را داشته باشد:

1. یک همراه بیمار خوب برای آنکه بتواند با پزشکان برای شرح حال وضعیت بیمار صحبت کند، باید با اصطلاحات پزشکی آشنا باشد روش های درمان را تا حدودی برای مراقبت بداند.

2. فرد همراه باید با مراحل کمک های اولیه آشنا باشد.

3. از ویژگی های برتر یک همراه بیمارستان همدلی، مسئولیت پذیری و مدیریت امور، در جهت حفظ سلامت بیمار با توجه به وضعیت پزشکی آن است.

تمامی نیرو های پرستار همراه در بیمارستان ناجی این ویژگی را دارا هستند و هدف آن ها رضایت مشتری است.

عوامل تاثیر گذار در هزینه مراقب بیمار در بیمارستان و منزل

هزینه های مربوط به داشتن پرستاری از بیمار در منزل یا بیمارستان بسته به نوع درخواست شما، وضعیت بیمار، شرایط نگهداری می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی نرخ این امور با توجه به عرف اتحادیه مصوب می شود.

ساعات کاری پرستار همراه بیمار در بیمارستان

ما در پرستار بیمار ناجی در به صورت شبانه و روزانه (8ساعت) در کنار بیماران شما هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.