پرستار در منزل, پرستار سالمند, خدمات پرستاری

قیمت خدمات پرستاری در منزل

مرکز پرستاری سالمندان

قیمت خدمات پرستاری در منزل چگونه محاسبه می شود؟

ما هنگامی که تصمیم به دریافت خدمات پرستاری و استخدام پرستار سالمند در منزل میگیریم اولین نکته ای که به ذهن ما می رسد این است که هزینه و قیمت  دریافت این خدمات از پرستار سالمند چقدر می باشد؟ دستمزد روزانه پرستار سالمند یا دستمزد شبانه روزی پرستار سالمند و هفتگی و ماهانه بودن به چه صورت است؟ در ادامه به بررسی دلایل تفاوت قیمت استخدام انواع پرستار در منزل می پردازیم.

سالمندان به دلیل کهولت سن و بیماری ها و عدم توانایی در انجام امورات خود و همچنین تفاوت در شرایط روحی، و جسمی او مثل بددهنی، بدخلقی، سوء تغذیه ، آلزایمر، و غیره باعث می شود تا سالمندان به چند دسته تقسیم شوند و با توجه به نیاز ها ایشان و نگهداری بر اساس شرایط موجود باید در انتخاب پرستار و هزینه های مورد نیاز آنها دقت لازم انجام پذیرد.

سالمندان به طور مدام نیاز به مراقبت و پرستاری در منزل دارند.

3 گروه اصلی سالمند در منزل

1- سالمندانی که قادر به انجام امورات شخصی خود هستند :

این عزیزان اکثر کارهای مربوط به خود را انجام داده و مانند یک فرد عادی و سالم می توانند کارهایی از قبیل موارد بهداشتی، تغذیه، تفریح و تماشا کردن تلویزیون، خواندن کتاب، پوشیدن لباس، پیاده روی و کارهایی از این قبیل را به خوبی انجام دهند. ولی نکته حائز اهمیت در ای دسته از سالمند گوشه گیری و تنهایی ایست و بیشتر از همه نیاز به حس با ارزش بودن و هم صحبتی و ارتباط با دیگران را دارند. در اینجا مراقب سالمند یا پرستار سالمند در منزل به خوبی می تواند علاوه بر کمک به کار های شخصی در صورت لزوم از او نگهداری کند و به هم صحبتی و تقویت روحیه این سالخوردگان کمک شایانی کند. مرور خاطرات، صحبت در مورد آلبوم ها و خاطرات قدیمی، مشورت در مورد ارتباط با فرزندان و دوستی و همدم بودن برای سالخوردگان عزیز وظیفه اصلی پرستار سالمند در منزل می باشد.

2-  سالمندانی که برای حرکت نیاز به کمک دارند:

سالخورده ای که برای حرکت نیاز به کمک واکر، عصا، و یا همراهی و مراقبت توسط شخص دیگری دارد در این دسته قرار می گیرد. این سالمندان قدرت ادراک دارند فقط نمی توانند آنطور که باید به انجام کار های عمومی خود به راحتی برسند. قطعا در چنین وضعیتی خود سالمند یا خانواده او به فکر دریافت خدمات پرستار سالمند در منزل افتاده تا به مرافبت و نگهداری او بپردازند. عموما سالخورگان برای حرکت دچار مشکل هستند نیازمند پرستار سالمند در منزل می باشند مخصوصا اینکه نیاز به پیاده روی و بیرون رفتن داشته باشند باید یا کسی کارهای آنها را انجام دهد یا در کنار ایشان باشند تا از احتمال آسیب زمین خوردگی، شکستگی و غیره جلوگیری کنند. که این موارد در هر گروه می تواند بر میزان دستمزد پرستار سالمند در منزل تاثیر بگذارد.

3- سالمندانی که دچار آلزایمر یا بیماری خاص بوده و یا نیازمند به پوشک می باشند:

نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل که دچار بیماری خاص و آلزایمر هستند و همچنین سالمند پوشکی شرایط و سختی های خاص خود را دارد. طبیعت این افراد نیازمند کمک و نگهداری هستند و شاید خود درخواست به کمک نکنند ولی اطرافیان و خانواده بهتر از هرکس دیگری می دانند که این یک امری ضروریست. پرستار سالمند پوشکی و مراقب بیمار در این شرایط باید از تجربه کافی، صبور و دلسوز بودن، و همچنین انطباق پذیری با این وضعیت را به خوبی داشته باشد تا بتواند در موارد و شرایط حاد بهترین تصمیم را بگیرد و بر احساسات و خود غلبه داشته باشد. زخم بستر، عفونت های مختلف، عدم تحرک، مشکلات روحی و روانی، و دیگر مسائل بسیار در دچار شدن سالخوردگان به عدم کنترل ادرار و همچنین بیماری های روحی و روانی مختلف می گردد. پرستارانی که برای خدمت به این عزیزان راهی منزل شما می شوند از بهترین و کارکشته ترین پرستاران به شمار رفته و طبعا هزینه بیشتری با توجه به روزانه و شبانه روزی بودن دارند.

خدمات پرستاری ناجی

برای در یافت انواع خدمات پرستاری در منزل با تیم مرکز پرستاری ناجی به صورت رایگان و 24 ساعته برای مشاوره و راهنمایی با شماره 02188464000 تماس حاصل فرمایید و خواسته و نیاز خود را به صورت دقیق اعلام کنید تا بهترین خدمات پرستاری را دریافت کنید.

بهترین مرکز پرستاری با خدمات گسترده برای سالمندان و کودکان و بیماران

دستمزد پرستاران کودک و نوزاد در منزل به چه صورت است؟

در انواع پرستار در منزل دستمزد پرستار کودک و پرستار نوزاد به علت حساس بودن شرایط مراقبت و نگهداری اصولا از دیگر خدمات پرستاری در منزل بیشتر است. زیرا شخصی که مسئولیت پرستاری از کودک و نوزاد را به عهده می گیرد باید توانایی و تجربه و صبر و مهربانی مورد نیاز این شغل را داشته باشد و در صورت نیاز بتواند در آموزش تربیت و کمک به رشد و پیشرفت روحی و درسی کودکان کمک کند. به همین علت و گستردگی خدمات پرستاری  در این زمینه هزینه های پرستار کودک و پرستار نوزاد بسیار متفاوت می باشد.

6 علت مهم تاثیر گذار در دستمزد پرستار کودک و نوزاد چیست؟

مهمترین نکته در انتخاب  پرستار کودک در منزل در یافت مشاوره از مراکز معتبر و باسابقه پرستاری و همچنین مشورت با پزشک و روانشناسان کودک برای انتخاب بهتر فرزند دلبند شما می باشد. تیم مرکز پرستاری ناجی همواره در مورد پرستاری از کودکان حساسیت زیادی به خرج می دهد تا بهترین خدمات و پرستاران را به منزل شما عزیزان اعزام کنند. در ادامه به بررسی چند عامل تاثیر گذار بر دستمزد پرستار کودک در منزل می پردازیم:

1-تعداد کودکان و جنسیت آنها برای پرستار کودک ای که میخواهد از آنها مراقبت کند.

2-در کنار پرستاری از کودکان وظایفی مثل انجام امورات منزل را برعهده داشته باشد.

3-میزان سابقه و تجربه و تحصیلات پرستار

4-در کنار نگهداری و پرستاری کارهایی از قبیل آموزش و سرگرمی برای کودک و همچنین یاد دادن مهارت های خاص به کودکان

5-پرستار به صورت روزانه، شبانه روزی، ساعتی، هفتگی و ماهانه در هزینه های او تاثیر گذار است.

6-اگر کودک یا نوزاد مبتلا به نوع خاصی از بیمار باشد که نیازمند مراقبت شدید و همراه با مسئولیت و بالا باشد.

پرستاری از کودکان و نوزادان حساسیت و مسئولیت های خصا خود را دارد.

هزینه مراقب بیمار و پرستار در منزل چگونه محاسبه می شود؟

یکی از عوامل مهم تعیین دستمزد انواع پرستار در منزل تعداد روز های حضور او در منزل و ساعات سپری شده او در منزل شما می باشد. همچنین در مواردی به دلیل دور بودن مسافت و هزینه های رفت و آمد و تاثیر مستقیم می تواند بر دستمزد بگذارد که هماهنگی مرکز پرستاری ناجی با شما عزیزان صورت می گیرد تا در صورت عدم موافقت،  پرستاری که نزدیک به منزل شماست به محل و خانه مورد نظر اعزام شود. پرستاران شبانه روزی در این بخش بیشترین دستمزد را گرفته و برای خواب و تغذیه با هماهنگی خانواده در منزل به صورت 24 ساعته مثل عضوی از خانواده برای مراقبت و نگهداری از کودک، سالمند، یا بیمار شما در منزل حضور دارند. مجموعه همه این موارد با اولین تماس شما با تیم کارشناسی مرکز ناجی به سرعت هماهنگ شده تا بهترین و بصرفه ترین خدمات را با بیشترین رضایتمندی از ما دریافت کنید.

پرستار ساعتی و همراه بیمار در بیمارستان

مراقب بیمار و همراه بیمار در مواردی که شخص یا خانواده او نیاز به مسافرت و حضور یک نفر برای کمک و نگهداری از سالمند و کودک خود دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در مواردی دیگر مثل حضور در بیمارستان به صورت ساعتی و شبانه روزی بالا سر بیمار و برای مراقبت و نگهداری از او نیاز به یک مراقب بیمار و پرستار می باشد. و مواردی دیگر به صورت خلیل کوتاه مدت مثل حضور 2 ساعته برای استحمام سالمند یا همراه بیمار در بیمارستان بعد از عمل یا نگهداری مقطعی از این پرستاران به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت میتوانید خدمات بگیرید که خیلی از نظر هزینه ای به صرفته تر می باشند.

مرکز پرستاری ناجی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تکیه بر تجربه و آگاهی از آخرین روش های نگهداری  پرستار سالمند در منزل ، پرستار کودک در منزل، و مراقبت از بیماران و افراد کم توان از تمامی پرستاران و بهیاران در هنگام استخدام از نظر هویت، سطح توانایی و مهارت، حسن اخلاق، سابقه و دریافت مدارک شخصی بررسی تاییدیه های لازم گرفته می شود. و پس از درخواست شما برای دریافت خدمات پرستاری با توجه به نیاز شما بهترین ئو مناسب ترین پرستار را به منزل شما اعزام می کند و تا پایان قرارداد به پشتیبانی رایگان از شما می پردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات پرستاری به وب سایت www.parastari.ir مراجعه کرده یا با شماره 02188464000 و 09904800265 به صورت 24 ساعته تماس برقرار کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *