استخدام پرستار, پرستار سالمند, خدمات پرستاری

بهترین شرکت برای خدمات پرستاری در منزل کدام اند؟

همانطور که می دانید، گروه خاصی از افراد من جمله سالمندان، کودکان و بیماران زمینه ای همواره نیازمند خدمات پرستاری و مراقبت ویژه هستند. با توجه به افزایش دغدغه ها و پیش رفتن به سبک زندگی ماشینی ممکن است، دیگر افراد خانواده محدودیت زمانی داشته و نتوانند تایم کافی ای برای این امر خالی کرده و یا به درستی این وظیفه را به اجرا برسانند. از این رو مراکز مختلفی ایجاد شده که در این حوزه فعالیت کرده و افرادی مجرب و کار آزموده را برای ارائه این خدمات استخدام کرده اند. با وجود تعداد زیادی از این مجموعه ها، انتخاب از بین آن ها کمی دشوار به نظر می رسد. ما با نگارش این مقاله در تلاشیم بهترین شرکت خدمات پرستاری در منزل را به شما معرفی کرده و ویژگی های مهم این مجموعه ها را شرح دهیم.

پرستار بیمار و وظایف آن

پرستار و نگهدار سالمند ضمن اینکه باید دوره های خاصی را گذرانده باشد و یا به اصطلاح عامیانه از تحصیلات آکادمیک برخوردار باشد، موظف است مانند یک همدم رفتار کرده و مسئولیت پذیر، حساس و محتاط باشد. نظارت بر تغذیه بیمار، توجه به وضعیت بهداشتی فرد، توجه به بهداشت روان و … تعدادی از وظایف ابتدایی این شخص بوده که در ادامه به صورت جزئی تر هرکدام را شرح می دهیم.

توجه به اعتقادات و همراهی سالمند

پرستار سالمند موظف بوده فارغ از این که خود و فرد تحت حمایت او اعتقادات مذهبی یکسانی داشته و یا نداشته اند، در انجام کلیه امور مذهبی از جمله وضو گرفتن، خواندن نماز، قرائت قرآن و … سالمند را همراهی کرده و در صورت نیاز به او کمک نماید. حضور پرستار در هنگام انجام اموری مانند معاینات دوره ای پزشکی لازم و ضروری بوده و نوعی همراهی محسوب می شود.

تغذیه و تفریح

به طور معمول و با توجه به خدمات تعیین شده در هنگام بستن قرارداد؛ پرستار سالمند موظف است با تهیه غذای مناسب با توجه به رژیم های غذایی خاص سالمندان و رعایت کلیه ملاحظات طبخ غذای سالم، مناسب ترین وعده های غذایی را برای سالمند تهیه نماید. همچنین بسته به نیاز روحی و قوای جسمی فرد سالمند، او را هر چند وقت یک بار به خارج از منزل برده و فشار و خستگی ناشی از حضور دائمی در منزل را برای او کمرنگ سازد.

بهبود اعتماد به نفس

طبیعی است که با کهولت سن توانایی فرد در انجام بسیاری از امور کاهش یافته و یا به طور کلی از بین می رود. پرستار با تشخیص توانایی ها و عدم توانایی های فرد، لازم است بر نقاط قوت سالمند مانور داده و آن ها را پررنگ تر جلوه دهد؛ تقویت احساس مفید بودن و تشویق سالمند به همکاری در اموری که توانایی انجام آن را دارد؛ اعتماد به نفس او را به صورت قابل توجهی افزایش داده و حس نشاط و سرزندگی را در او تقویت می کند.

انتخاب بهترین مرکز

پیدا کردن یک مرکز خدمات پرستاری خوب و جامع نیازمند صرف وقت و جست و جوی فراوان می باشد. در وهله اول توجه به اعتبار و سابقه این مراکز بسیار حائز اهمیت بوده و می توان گفت مهمترین نکته به شمار می رود. داشتن مجوز از ارگان هایی مانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین توجه به خدمات پشتیبانی قابل ارائه و میزان سخت گیری و دقت این مجموعه ها در استخدام پرستار نیز از دیگر نکاتی است که باید حین انتخاب بهترین مرکز برای ارائه خدمات پرستاری در منزل به دقت بررسی شود.

مرکز مشاوره و خدمات پرستاری و خدمات پزشکی ناجی تمام پرستاران خود رو ضمن سنجش علمی با تست ها و آزمون های مختلفی من جمله تست های متعدد پزشکی، قدرت عمل، مدیریت بیماران، صلاحیت های کاری و … از نظر اخلاقی نیز آزمایش کرده و از بین منتخبین این آزمون و خطاها دقت هرچه تمام تر افراد ممتاز را دست چین کرده است. این مجموعه همچنین خدمات مختلفی نظیر انتقال بیمار از طریق آمبولانس هوایی، آمبولانس خصوصی ، آمبولانس کددار، آمبولانس زمینی، آمبولانس نوزادان، آمبولانس مراقبت های ویژه ( icu، ccu) و هلیکوپتر امداد، ویزیت پزشک در منزل، خدمات پرستاری در منزل و پرستار سالمند … را برای شما ارائه کرده و دارای مجوزهای قانونی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد.

شماره تماس با مشاوران ناجی: 88464000-021

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *