پرستار در منزل, پرستار سالمند, خدمات پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

پرستار در منزل

امروزه که خیلی از مریضان به وسیله پزشک از بیمارستان مرخص شده و برای سپری نمودن دوره درمان به خانه خود فرستاده می‌شوند لازم است تا از این مریضان در خانه پرستاری گردد. به خاطر مشاغل فراوانی که اهل خانه دارند قدرت مراقبت و پرستاری مداوم از مریض وجود ندارد پس نیاز است که پرستار در منزل استخدام شود.

خدمات پرستاری در منزل ناجی این بستر را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با بهره گیری از یک کادر متخصص از خدمات پرستار در منزل استفاده کنید و به صورت شبانه روزی این مجموعه در حال فعالیت است.

خدمات پرستاری در منزل چند نوع است ؟

چنان که گفته شد امکان دارد بسیاری از مردم به خدمات مربوط به پرستار در منزل نیاز داشته باشند. شرکت ما با در نظر گرفتن نوع خدمتی که به ان نیاز دارید، پرستاران متخصص را برای ارائه نمودن خدمات اعزام می‌کند که این چیز به بهبودی سریع‌تر فرد (به خصوص فرد بیمار) کمک می‌کند. خدمات پرستاری در خانه به بخش ‌های زیر دسته بندی می‌شود:

پرستار کودک در منزل

همه مطلع هستند که پدر و مادر علاقه مندند در کنار بچه خود اوقات را سپری کرده و شاهد بزرگ تر شدن بچه‌های خود باشند. اما بعضی از اوقات ممکن است پدر و مادر به دلیل کارها و برنامه‌هایی که دارند، این امکان را نداشته باشند که شخصا از بچه خود مراقبت کنند.

 در این زمان است که فرستادن کادر متخصص به منزل می‌تواند بهترین راه حل و انتخاب برای پدر و مادر باشد. استفاده نمودن از خدمات پرستار کودک در منزل به همشهریان عزیز این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده فرزند خود را در خانه نگه دارند و نگران سلامت ان هم هم نباشند.

خدمات پرستاری در منزل

پرستار بیماران در منزل

برخی اوقات ممکن است یک بیماری شخصی را هم در خانه در کنار خود دارد اما این فرد توان انجام کارهای مربوط به درمان مریض را ندارد. با این که مریض را از بیمارستان ترخیص کرده‌اند اما هنوز هم نیازمند انجام خدمات پرستاری می‌باشد ، این جاست که خانواده او باید به دنبال پرستار باشند. پرستارانی که دارای تجربه و دانش کافی باشند. خدمات پرستاری ناجی این توانایی را دارد که همراه با کادری با تجربه همه خدمات درمانی را ارائه کند.

پرستار سالمند در منزل

در موارد زیادی مشاهده شده است که شخص سالمند برای این که به کارهای روزمره خود رسیدگی کند نیازمند کمک فرد دیگری می‌باشد. اما بچه ها و اعضای خانواده عموما کارهای فراوانی دارند و نمی‌توانند به خوبی از پدر و مادر سالخورده خود مراقبت کنند. همچنین افراد کهن سال از نظر عاطفی هم به شدت حساس‌ هستند و حتی ممکن است به شخصی نیازمند باشند که با او صحبت کنند. در این زمان است که فرستادن این پدر یا مادر به خانه سالمندان او را اذیت می‌کند.

یک شخص کاربلد در خانه با هزینه کم می‌تواند از پدر یا مادر شما به خوبی مراقبت نماید و آرامش را برای او به همراه داشته باشد. از آنجایی که هر فردی در خانه خود احساس آرامش دارد ، نیاز است تا این که از خدمات پرستار سالمند در خانه برای مراقبت از افراد سالخورده استفاده نمایید و این مسئله را خیلی جدی بگیرید.

پرستار در منزل چه وظایفی بر عهده دارد؟

به طور کوتاه خدماتی که در این جا بیان می‌شود از سوی پرستار ارائه خواهد شد:

  • استحمام کردن و انجام نظافت شخصی
  • پیاده روی برای کسانی که سالمند هستند
  • تهیه نمودن یا نظارت کردن بر وعده‌های غذایی شخص مریض
  • نظارت نمودن بر خوردن داروها
  • همنشینی با شخص مریض و دادن روحیه مثبت به او
  • ارائه نمودن مراقبت‌ها به صورت شبانه روزی
  • نظارت نمودن بر استفاده از مانیتورهای قلبی
  • کنترل علائم حیاتی
  • جلوگیری از مریضی‌های دیگر
  • و …

البته چنان که جلوتر هم بیان کردیم خدمات پرستاری متناسب با نیازی که هر یک از مریضان خواهند داشت ممکن است تفاوت داشته باشد.

مزایای پرستار بیمار در منزل

پرستار در خانه در واقع با ارائه خدمات به تمام اعضای خانواده کمک می‌کند. برای بیمار از این حیث با ارائه خدمات کمک می‌کند که با بهره گیری از دانش و تجربه کافی بهترین خدمات را به مریض ارائه خواهد کرد و روند درمان این شخص را سریع‌تر  رقم خواهد زد و به بقیه خانواده هم از این حیث کمک خواهد کرد که خیال آن ها از نظر رسیدگی و درمان بیمار آن ها راحت می‌کند و آن ها با خیالی آساده به بقیه کارهای خود می‌رسند و اصلا دغدغه‌ای  نسبت به بیمار خود نخواهند داشت.

پرستار در خانه سبب می‌شود که شما به مراجعه نمودن حضوری به درمانگاه ها هم نداشته باشید به طور مثال برای کارهای کوچک همانند وصل کردن سرم و انجام تزریقات و …. نیازی به حضور در درمانگاه ندارید و تمام این خدمات را در منزل خواهید داشت.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد خدمات پرستار در منزل صحبت شد. امروزه با توجه به این که خیلی از مریضان در منزل خود تحت درمان هستند و خیلی از خانه ها دارای افراد سالخورده‌ای هستند که کسی در خانه نیست تا از این افراد مراقبت نماید نیاز  است که یک فرد کاربلد باشد که بتواند به خوبی از این افراد مراقبت نماید.

 به همین خاطر خدمات پرستاری ناجی اقدام به اعزام پرستاران به خانه می‌کند و شما می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *