پرستار در منزل, پرستار سالمند, تعرفه پرستاری, خدمات پرستاری

وظایف پرستار سالمند در منزل و بررسی دستمزد

پرستار کیست؟

پرستار، فردی است که به مراقبت از بیماران، سالمندان و افراد نیازمند کمک می‌کند. او می‌تواند در بیمارستان، در منزل یا در دیگر مراکز بهداشتی کار کند.

پرستار سالمند به چه شخصی گفته می‌شود؟

پرستار سالمند، فردی است که به نگهداری و مراقبت از سالمندان که نیاز به کمک و مراقبت دارند، می‌پردازد.

وظایف پرستار سالمند چیست؟

وظایف پرستار سالمند شامل کمک به سالمند در انجام کارهای روزمره‌اش (مانند خوردن، لباس‌پوشیدن، شستشو، استحمام و رفت و آمد)، تحویل دادن دارویی که تجویز شده، مراقبت از کودکان و حیوانات خانگی، تهیه و تنظیم غذا و ماشین لباسشویی و تمیز کردن منزل، نظارت بر رعایت رژیم غذایی، ارائه تمرینات فیزیوتراپی، کمک به تحویل و نصب وسایل پزشکی و ارتباط برقرار کردن با پزشکان و خانواده‌ها می‌باشد.

خدمات پرستاری به بیمار

وظایف پرستار سالمند در منزل چیست؟

وظایف پرستار سالمند در منزل شامل نیازهای اساسی سالمند، دستورالعمل های پزشک، پالیاتیوی، مدیریت دارو، مراقبت های پزشکی، ارتباط با خانواده و دادن مشاوره‌های پزشکی و خدماتی است که سالمندان احتیاج دارند.

پرستار سالمند پوشکی در منزل چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

پرستار سالمند پوشکی در منزل، در کمک به سالمندان در تعویض پوشک‌ها، کنترل وضعیت پوست، رفع احتمال عفونت، ارائه مراقبت‌های پزشکی پایه، مراقبت از بیماری‌های خود، تابحال یا «بستری بودن»، بازیابی، و مشاوره در مورد انتخاب پوشک‌های بهتر و شستشوی بدن سالمندان کمک می‌کند.

پرستار سالمند ۲۴ ساعته و نیمه وقت

پرستار سالمند میتواند به صورت ۲۴ ساعته و یا نیمه وقت اشتغال داشته باشد. پرستاران ۲۴ ساعته، به صورت پشتیبانی از سالمندان در تمام ساعات شبانه‌روز در منزل، بیمارستان، خانه بهداشتی و… فعالیت می‌کنند.

استخدام همدم سالمند

استخدام همدم سالمند، معمولا حقوقی است که به کسانی که مراقبت از سالمند را بر عهده گرفته‌اند، پرداخت می‌شود. این یک شغل پرکاربرد در این زمینه است که معمولا انسان دوستانه ای می‌باشد که به سالمندان در کارهای روزمره و نیازهای پایه‌شان کمک می‌کند.

موسسات نگهداری از سالمندان

موسسات نگهداری از سالمندان، مراکزی هستند که به نگهداری، مراقبت و پاسخ به نیازهای سالمندان اختصاص داده شده‌اند. خدمات موسسات نگهداری از سالمندان شامل ماهیانه، روزانه، و یا ۲۴ ساعته نگهداری، شست و شو و مراقبت‌های پزشکی، فعالیت‌های گروهی و تفریحی، نظافت منزل و مراکزی به میزبانی سالمندان و غذاهای سالم و تطبیق‌یافته با وضعیت و نیازهای سالمندان می‌باشد.

هزینه پرستار سالمند در منزل به صورت پاره وقت و تمام وقت چقدر است؟

نگهداری از سالمند شبانه‌روزی در منزل

نگهداری از سالمند شبانه‌روزی در منزل شامل پرستارانی می‌شود که به صورت ۲۴ ساعته در سرویس‌های نگهداری سالمندان یا در منزلشان حاضر هستند. این معمولا برای سالمندانی که به عنوان نظریه برای مراقبت از بیمار، یا پس از عمل جراحی دارویی یا نیروهای نظامی شبانه‌روزی مورد نیاز است.

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل شامل پرستاری مراقبتی، کمک باز بودن، تمیز کردن منزل، خرید لوازم خانگی، تهیه و تنظیم غذا، تحویل دادن داروها، و ارتباط برقرار کردن با پزشکان و خانواده‌های سالمند است.

حقوق نگهداری سالمند در منزل

حقوق نگهداری سالمند در منزل بسته به شرایط قرارداد پرستار و نیز تعداد ساعات کاری و وظایف مرتبط با مراقبت از سالمندان، متفاوت می‌باشد. همچنین، هر کشور ممکن است قوانین و مقررات مختلفی در این زمینه داشته باشد.

تعرفه پرستار سالمند چگونه محاسبه می‌شود؟

تعرفه پرستار سالمند بسته به جزئیات پرونده سالمند شما همانند: نوع خدمت مورد نیاز (۲۴ ساعته، گروهی، یا نیمه وقت)، تجربه و مدرک پرستار، محل زندگی، و سایر عوامل متفاوت است. برای دستیابی به تعرفه دقیق ترین پرستار سالمند در منطقه شما بهترین راه مراجعه به سایت‌هایی است که اعلام تعرفه می‌کنند، یا با کارگزاران نگهداری از سالمندان به خوبی صحبت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *